Power Play (2 csapat)

Egy gólos hátrányban, vagy döntetlen esetén, ha fontos a győzelem és 3-5 perc van hátra a 2 leggólképesebb játékos megy be minden poszton (kapus, védő, támadó, de ettől eltérni is lehet, ha például 3 ütőképes támadó van), és 5 emberrel folyamatos nyomás alatt tartani az ellenfelet, pontos passzokkal. Gólszerzés után…

Csíkozás (uszonyos)

Lemerülve a víz alá minél gyorsabban leérve a medence aljára, meg kell érinteni a fekete csíkot, majd a medence aljáról elrugaszkodva minél előbb elérni a felszínt és 1 (egy!) levegővétel után újra lebukva megérinteni a következő csíkot, és így a túloldalig, vissza gyorsúszás. A feladatot ismételni, minél többször. Kezdöknek elég…

Sarkozás (uszonyos)

Oldalfal mellett lemerülni, megérinteni a medence aljának és az oldalfal találkozási pontját, átúszni víz alatt, a másik oldalon ugyanúgy megérinteni a sarkot, majd felemelkedni, és a felszínen vissza gyorsúszásban. A feladatot ismételni, egyre hosszabban.

Kör (6 játékos/1 labda)

Hat (max. 8) játékos kört alkot a felszínen, egyszerre lemerülnek a medence aljára. Az a játékos akinél a labda van az óramutató járásával megegyező irányban mellette levő jàtékosnak passzolja a labdát, aki passzolja a soronkövetkezőnek, és így tovább. Levegőért bármikor fel lehet jönni, ha nincs nálad a labda, de a…