Csíkozás (uszonyos)

Lemerülve a víz alá minél gyorsabban leérve a medence aljára, meg kell érinteni a fekete csíkot, majd a medence aljáról elrugaszkodva minél előbb elérni a felszínt és 1 (egy!) levegővétel után újra lebukva megérinteni a következő csíkot, és így a túloldalig, vissza gyorsúszás. A feladatot ismételni, minél többször. Kezdöknek elég…

Sarkozás (uszonyos)

Oldalfal mellett lemerülni, megérinteni a medence aljának és az oldalfal találkozási pontját, átúszni víz alatt, a másik oldalon ugyanúgy megérinteni a sarkot, majd felemelkedni, és a felszínen vissza gyorsúszásban. A feladatot ismételni, egyre hosszabban.

Kör (6 játékos/1 labda)

Hat (max. 8) játékos kört alkot a felszínen, egyszerre lemerülnek a medence aljára. Az a játékos akinél a labda van az óramutató járásával megegyező irányban mellette levő jàtékosnak passzolja a labdát, aki passzolja a soronkövetkezőnek, és így tovább. Levegőért bármikor fel lehet jönni, ha nincs nálad a labda, de a…

Szabaddobás (2 csapat)

Támadó csapat: A szabaddobás helyéről (ha a saját térfélen ítélték meg, akkor félpályáról) az egyik kapus végzi el a szabaddobást, egy egyezményes jelre, melyet a másik csapat játékosa ad meg. A szabaddobást végzőtől 2 méteres körön belül 2 csapattársa várja a passzt, másik 2 csapattárs az ellenfél kapuja és a…

Bírói labda (2 csapat)

A bírói labda bedobásának vonalában, mindig legalább 2 játékos a víz alatt van, másik 2 játékos a közelükben (egyik ellenfél kapuja felé tolódva, másik sajátja felé). Bedobáskor, ha megszerzi a csapattárs a labdát, azonnal lemerülve kérik. Ha a bedobás a saját kapuhoz közel van, akkor a kapusok váltják egymást a…